esmaspäev, 19. august 2013

Esimesed päevad Ameerikas

  Reedene päev möödus üsna rahulikut, käisime poodides kooliks vajalikke asju ostmas ning õhtul tellis paps pitsa koju. Kuna mina sain valida komponendid, mis pitsa peale läksid, siis palusin lisada ka maisi. Hostisa oli pool õhtut imestunud, sest tema jaoks on mõistusevastane, et me paneme maisi pitsale.
  Laupäeval läksime hostõega välja ning ta tutvustas mulle paari oma sõpra. Käisime ringi, rääkisime juttu ning lõpuks läksime Emelie juurde. Õhtul otsustasime minna Kyle'i poole, kes elab n-ö ghetto piirkonnas ning teel tema juurde nägimegi kahte mustanahalist pidutsejat autoteel kaklemas. Mulle üllatuseks võtsid K juures kõik mind kohe omaks ning rääkisid nagu vana tuttavaga. Nagu ameeriklastele kombeks, siis telliti rohkesti pitsat ning joodi punastest topsidest, nagu me kõik filmidest näinud oleme. 
  Pühapäeva hommikul olime papsile tööl seltsiks ning tänutäheks saime nautida käänulist ja augulist koduteed pimedas kaubikus. Pärast tööd viisid nad mind restorani, kus tuleb maksta teatud summa ning siis võid end kas või surnuks süüa. Toitu oli nii palju ja valik nii suur, et ma ei jõudnud isegi kõike mitte proovida. Restoranist lahkudes tõotasin ma endale, et ei söö enam iial.. Õhtul õega jalutades ja rääkides tuli välja, et tema onu on jiu-jitsu treener ning nüüd on plaanis ka sinna trenni jõuda.
  Täna käisin papsiga koolis, andsime mu paberid sisse ning panin kirja oma õppeainete eelistused. Jalgpalli kohta öeldi mulle vaid, et kui tahan, siis saan treenida poistega koos, sest tüdrukute võistkonda enam pole. Juba homme on esimene koolipäev ning ma ei jaksa seda kohe üldse mitte ära oodata.
  Neljapäeval algab kodust umbes kilomeetri kaugusel 4 päeva kestev festival, kuhu me kindlasti lähme. Samuti lubas Devonte mind kesklinna poodidesse viia ning pühapäeval on plaanis minna Kings Islandile, mis peaks olema nii lõbustuspark kui ka veepark.

  • Kilekotid poodides on tasuta ning müüjad panevad sinu kauba ise kotti
  • Majades käiakse soovi korral jalatsitega
  • Siiani olen kohanud ainult ühte inimest, kes on kuulnud Eesti kohta
  • Inimesed tunduvad siin väga sõbralikud ja abivalmid
  • Õe jutu järgi ei pese enamus ameeriklasi end enne, kui nad otseses mõttes haisema hakkavad. Seega pestakse end tavaliselt kord nädalas ning mu hostisa isegi pisut kurjustab, kui iga päev pesemas käia.
  • Ameeriklaste jaoks on minusuguse kehaga inimene "superskinny"
  • Kui isa kassiga mängida tahab, võtab ta rahakotist kõik oma sendid ja hakkab neid kassile loopima, sellepärast ongi meie kodu põrand sente täis


Kings Island

Kings Island


Ümbruskond

Meie tagasihoidlik külmkapp



Hostõde ja Malik

Splash park- täiesti tasuta ja nagu nägin, siis väikeste laste jaoks super



Pitsa

Hostõe ja ilmselt kõige kihvtima selli Devontega
 ( näppudel on hoopis teine tähendus, kui Eestis.. )



Lemmikpaik majas

                                                 
Olge tublid, G
  

2 kommentaari:

  1. Külastasin sama restot ja sa oled tõesti nende kõrval superskinny.

    VastaKustuta
  2. Looks soo amazing! :):) Tore, et sul hästi läheb! Mine kindlasti poiste võistkonda jalkat mängima ja näita taset!

    Anett V.

    VastaKustuta