pühapäev, 27. oktoober 2013

Telestaariks

Taas pole väga pikalt kirjutanud, kuid uskuge mind, ma ei tee seda meelega. Ei hakka kõike kirja panema, mida selle aja jooksul teinud olen, küll aga kirjutan lähemalt suuremarest üritustest ja sündmustest. Vabandage, kui kirjavigu ja sõnakordusi palju, kuid lausete kirjutamine eesti keeles hakkab üsna raskeks muutuma.


Homecoming

Homecoming on iga-aastane kooli üritus, mille põhimõte on tantsida kogu õhtu. Enne tantsu tegime pika fotosessiooni, käisime traditsiooni kohaselt väljas õhtust söömas ning pärast söömist suundusime kooli poole. Koolikaaslased küll hoiatasid mind ja üritasid igal võimalikul viisil selgeks teha, mida homecoming endast kujutab, kuid saali sisse astudes oli ahastus siiski väga suur ja tundsin end kohutavalt ebamugavalt. Viis, kuidas õpilased siin tantsivad erineb täielikult viisist, kuidas noored eesti klubides tantsivad... Homecoming on õhtu, kus saab näha iga vaikse hiirekese "metsikut" külge.









Powder puff

Powder puff on samuti iga-aastane kooli üritus, kus tüdrukud mängivad Ameerika jalgpalli ja poisid on ergutustüdrukud. Võistlus käib 12. ja 11. klassi vahel. Enne mängu kogunesime osade senioritega ühe tüdruku majas- sõime, jõime ja tegime näomaalinguid.
Alguses olin ma väga närvis ja hirmul, sest mul polnud õrna aimu ka mitte, kuidas seda mängu mängida, lisaks oli pealtvaatajaid meeletult palju, mis omakorda lisas veel rohkem pinget. Mida aeg edasi, seda kihvtimaks see üritus läks. Vägevaim osa oli, et võistkond otsustas, et mina olen "kicker" ning mängu lõpus anti mulle võistkonna parima mängija tiitel.





Seniors

Juniors vs seniors

Mängu põhimõte. lihtsalt mainin, et selle hea jooksu sooritaja pole mina

Kicker
Haunted house

Haunted house on koht, kuhu ameeriklased lähevad halloweeni ajal. Selle põhimõte on hirmutada inimesi inimestega, kes on end igasuguste näomaalingute ja kostüümidega rõvedaks ja õõvastavaks teinud. Kuna mu ema teeb koostööd raadioga, siis läksime sinna koos raadio tiimiliikmetega. Lisaks raadiosaadetele teevad nad nüüd ka telesaateid, seega kaasa võeti ka kaamerad ja mikrofonid, et materjali koguda. Sellega omakorda kaasnesis eelised, nagu näiteks kostüümiruumi nägemine, territooriumile varem sisse pääsemine, kõikide näitlejatega kohtumine, ringkäik haunted house'is ning lisaks ei pidanud me üheski järjekorras ootama. Kogu õhtu jooksul meid filmiti ning mitmel korral tehti muga ka intervjuusid ( saade läheb eetrisse järgmine nädal ning lisaks pannakse see ka youtube'i, postitan youtube'i lingi ilmselt järgmises blogis). Kihvt osa oli, kui me esimesse õudusmajja sisse hakkasime astuma, siis haunted house'i omanik hüüdis mikrofoni: "And now lets say good bye to GiGi" ning rahvas hüüdis vastu :"Good bye, GiGi", millele järgnes kohutav nõianaer õhtupimeduses. Uskuge või mitte, kuid kõik see oli nii hirmutav ja traumatiseeriv, et umbes 3 või 4 korda õhtu jooksul hakkasid pisarad voolama...





Jalgpall

Kuna siin ma olen senior, siis võtsin ma osa senior night'ist. See üritus on tehtud seniorite jaoks, sest "senior" Ameerikas on 12. klassi õpilane ning viimase aasta puhul teevad tiimiliikmed mälestuseks kingitused, millest mina küll ilma jäin, sest ühinesin tiimiga üsna hooaja lõpus. Niisiis enne mängu kogunesime seniorite ja nende vanematega ühele poole platsi ning teised tiimiliikmed ja pealtvaatajad ootasid teisel pool platsi. Mikrofoni öeldi mängija nimi, vanemate nimed ning siis jalutati üle platsi, suruti treeneritega kätt ning võeti vastu kingitused.
Mis mulle väga meeldib on see, et siin võistkonnad korraldavad aeg- ajalt tiimi õhtusööke. Nimelt ühel päeval pärast treeningut kogunesime kõik ühe tüdruku juures, kus ootas meid hunnik sööki ja jooki.  Hea oli aeg maha võtta ja kõigiga koos toredasti aega veeta.
Jalgpalli hooaeg on nüüdseks küll läbi, kuid suure tõenäosusega alustame me peagi sisejalkaga.




  • Tervisliku eluviisi õpetaja on leidnud huvitava viisi, kuidas õpilased vaikselt iseseisvat tööd tegema panna- iga õpilane saab pulgakommi.
  • Kui Eestis sain ma tundi 10- 15 minutit hilineda ja pisikese valega end välja vabandada, siis siin on asjad täielikult teisiti. Jäin ajaloo klassi umbes 10 sekundit hiljaks ja õpetaja tegi sellest suure numbri. Lisaks hommikul kooli hilinemine- asedirektor on öelnud " Pole vahet, kas sa jääd kooli hiljaks 30 sekundit või 30 minutit, sama suures jamas oled sa ikkagi."
  • Hostema siiani jätkab oma piinlikust tekitavate valelike naljadega. Käisime väljas õhtust söömas ning samal ajal, kui meessoost ettekandja meie laua juurde tuli, ütlesin ma millegi peale "uuuuuuh" ja loomulikult hostema lausus: "GiGi, lõpeta, see on kõigest ettekandja..." Restoranist lahkudes ütles hostema teisele teenindajale: "Parem peida end kuskile, sest need kaks tüdrukut tahavad su tagumikku katsuda". Eile tulid kaks sõpra meile külla ning kui ma hostemaga rääkima läksin ütles ta kõva häälega: "Ah, et sa arvad, et see kutt seal ruumis on kompu!?" ning astus meie tuppa ütlemaks Derekule: "Ma tean su nime väga hästi, GiGi räägib sinust iga päev."
Elu siin, nagu ikka, on väga põnev ja teguderohke. Huvitavaid asju juhtub iga päev, kahjuks aga kõigest kirjutamine võtaks meeletult palju aega ja mõningatest asjadest lihtsalt ei saa blogis rääkida. Olen väga- väga rahul ning siiani pole veel kahetsenud Ameerikasse tulekut. Olge teiega tublid ja veetke targasti aega ;)

Kuna videotest on siin väga raske aru saada, siis lisasin need ka facebookihttps://www.facebook.com/gerlik96/media_set?set=vb.100005255166514&type=2

Jalgpall..

Ei ole see loomaaed ega miskit muud, kui kellegi kodu, kelle hoovist läbi käisime

Ei ole see loomaaed ega miskit muud, kui kellegi kodu, kelle hoovist läbi käisime

Ei ole see loomaaed ega miskit muud, kui kellegi kodu, kelle hoovist läbi käisime

Ei ole see loomaaed ega miskit muud, kui kellegi kodu, kelle hoovist läbi käisime



YFU üritus



Mängud enne homecoming'ut



Abby isa suhtub halloweeni üsna tõsiselt..







Meie faimilia

Felicia sünnipäev. 1 osa külalistest











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar